دوست دارم...


سپیده دم عشق

وقتي مي گويم دوستت دارم

شايد تصور كني تنها چند واژه ي ساده را در كنار هم گذاشته ام

و جمله اي را بيان كرده ام

اما... اين تنها يك جمله نيست!



نظرات شما عزیزان:

محمد مریم
ساعت0:33---31 مرداد 1391
الهی



در بسته نیست ، ما دست و پا بسته ایم . .



محمد مریم
ساعت0:33---31 مرداد 1391
الهی

در بسته نیست ، ما دست و پا بسته ایم . .


محمد مریم
ساعت0:31---31 مرداد 1391
عزيز دلم جدائي مکن / جهان کوچکيست ، بي وفائي مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گريه کردم ، عاشق آزاري مکن . . .


محمد مریم
ساعت0:28---31 مرداد 1391
عزيز دلم جدائي مکن / جهان کوچکيست ، بي وفائي مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گريه کردم ، عاشق آزاري مکن . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:26 توسط maryam&mohamad| |


Power By: LoxBlog.Com